Hiba bejelentés

Kedves Ügyfelünk!

 

Nagyon sajnáljuk, hogy nem sikerült megtalálni a problémádra a megoldást. A következő ürlapon, kérlek a lehető legpontosabban add meg a hiba leírását. 

Amennyiben termosztáttal történt valami, és a garancia idő letelt (1 év), Szükséges sajnos egy új készülék beszerzése, amit a webshop-ba meg tudsz rendelni, és akár magad, vagy a saját kiviteleződ is ki tud cserélni a fűtésrendszer garancia vesztése nélkül.

FONTOS

A fűtésrendszerünket letesztelve, és pontossan dokumentálva zárjuk a kivitelezést. A kivitelezési jegyzőkönyvet személyesen is megkaptad, de online is elérheted utólag a korábban megosztott mappában. Ezekt figyelembe véve, ha kivitelezést követően tapasztalsz valami rendellenességet, az 2 dolog miatt lehet 99 %-ban.

1, Az átadás után a termosztáttal történt valami (pl. áram szünet miatt visszaállhatott a gyári beállításokra)

2, Az átadott fűtésrendszerünket egy utánunk érkező kivitelező megsértette, hibát okozott.

A fenti 2 OK miatt, a kivitelező kiszállási költséget kérhet tőled, amit természetesen nem kell kifizetni, ha bebizonyosodik, hogy mi hibáztunk. Több mint 10 éve telepítünk Fűtőfóliát, 5000 kivitelezésen vagyunk túl, ezért elég nagy tapasztalattal rendelkezünk. Igyekszünk maxmálisan a segítségedre lenni.

 

Üdvözlettel

Tóth Tamás, cégvezető

 

u.i.: Amennyiben mégis megnéznéd a korábbi oldalon szereplő hibákat és elhárításukat, kattints vissza itt.

 

 

Hiba bejelentéshez kérlek add meg a lenti adatokat: